Ungdomsudvalget kan fortælle lidt om, hvad der rører på sig i klubben, og hvor du kan bidrage med din hjælp. Der er brug for rigtig mange frivillige kræfter i fællesskabet, hvis vi skal kunne drive de mange aktiviteter og udvikle klubben til vores børns bedste - som vi alle ønsker.
Vi håber at se både ”nye” og ”gamle” forældre!
Tilmeld dig her på hjemmesiden senest onsdag d. 2.april. – husk at klikke på ”Vis mig på deltagerlisten”
OBS: Hvis du er tilmeldt men bliver forhindret, må du meget gerne melde afbud hurtigst muligt til Camilla A på tlf. 29643410, så vi ikke bestiller pizza forgæves.
Birkerød BK13
Kom og vær med!
Søndag d. 6. april kl. 16-18 tager vi til Laserstrike i Slangerup og giver den gas i et par timer
Det er for alle ungdomsmedlemmer og unge seniorer fra 15 år og op.
Pris: 100 kr.
Tilmeld dig her på hjemmesiden eller ved at overføre 100 kr. til Box85999 via MobilePay. Husk at anføre navn på spiller samt om dine forældre kan hjælpe med kørsel.
Hvis du/dine forældre melder sig som chauffør, skal du skrive hvor mange passagerer I kan have med.
Alle mødes på badmintonhallens p-plads kl. 15.30, hvor vi fordeler os i bilerne.
Forventet hjemkomst til hallen er kl. 18.30
Laserstrike ligger på Københavnsvej 19, Slangerup
Christian Gethmann er med på dagen som tovholder. Tlf: 31 43 22 78
Skydegale hilsner fra
SEU (= spillereventudvalget)
Påskecamp
Nu nærmer påsken sig snart og i den forbindelse vil vi gerne invitere til et par sjove træningsdage for alle U9-U13 spillere i Birkerød.
Der vil være en masse seriøs badmintontræning, men der vil også være plads til sjov og hygge
Påskecampen foregår d. 14-15/4 fra kl. 10-15 begge dage. Man kan tilmelde sig kun den ene dag eller begge dage, alt afhængig af hvad der passer den enkelte spiller.
Vores udviklingstræner Camilla vil stå for påskecampen begge dage.
Du bedes selv medbringe madpakke til dagen, og hvis der er én enkelt eller 2 forældre, som vil bage en kage også, så ville det være skønt Derudover står klubben også for lidt frugt til slut.
Mange badmintonhilsner
Ungdomsudvalget og Camilla
Kom og spil en masse fede kampe sammen med dine venner!
Vi spiller aldersopdelt, men på kryds og tværs af hold, så du kan møde spillere på alle niveauer. De øvede spillere sørger selvfølgelig for at tage hensyn til de mindre øvede, så alle får sjove kampe 😊
Du kan stille op i single og double. Spillere fra årgang 2012 og ældre (U13+) kan desuden stille op i mixdouble.
I double og mixdouble tilmelder alle sig "med x-makker", hvilket betyder, at det er stævneledelsen, der sætter doubleparrene sammen (delvist ved lodtrækning). På den måde prøver vi at få så jævnbyrdige doublepar som muligt og dermed nogle rigtig sjove kampe!
Der er medaljer til alle på 1., 2. og 3. plads og en sponsorgave til alle deltagere.
Cafeen er åben alle dage med mad og drikke
De indledende runder spilles Torsdag (U09, U11), mandag (U13), tirsdag (U15) og Onsdag (U17/19 og ungseniorer).
Alle finaler samt alle mixdoublekampe spilles så vidt muligt lørdag d. 3. maj fra ca. kl. 10.00 frem til sæsonafslutningen starter kl.14.00. Vi håber at rigtig mange vil deltage i sæsonafslutningen. Se mere info i separat invitation.
Endelig oversigt følger, når alle tilmeldinger er i hus.
Medaljeoverrækkelsen finder også sted lørdag.
U09 (f. 2016-17), U11 (f. 2014-15) |
Single og double, indledende runder | Torsdag d. 1.5. |
Finaler, single og double | lørdag d. 3.5. | |
U13 (f. 2012-13) | Single og double, indledende runder | mandag d. 28.4. |
Mixdouble, alle kampe | lørdag d. 3.5 | |
Finaler, single og double | lørdag d. 3.5. | |
U15 (f. 2010-2011) |
Single og double, indledende runder | Tirsdag d. 29.4. |
Mixdouble, alle kampe | lørdag d. 3.5. | |
Finaler i alle kategorier | lørdag d. 3.5. | |
U17/19 (f. 2006-2009), ungseniorer (f. 2001-2005) |
Single og double, indledende runder | Onsdag d. 30.4. |
Mixdouble, alle kampe | lørdag d. 3.5. | |
Finaler i alle kategorier | lørdag d. 3.5. |
Sæt kryds i kalenderen lørdag den 3. maj, til årets hyggeligste klubarrangement med fællesspil, sammenskudsgilde, takkeord, prisoverrækkelser m.m.
Arrangementet er for alle medlemmer af BBK13 - ungdom med familie, seniorer og motionister.
Eftermiddags-program, fra kl. 14 til kl. 16.30
Aften-program, fra kl. 17 til ca. kl. 21
Giv gerne et bidrag til fælles-gave til Ivan og/eller Anne-Mette for deres utrættelige formandsindsatser i mange år. Overfør 25 kr. (eller mere) til MobilePay på følgende links:
Praktisk i forhold til tilmeldingsfelterne nedenfor:
1) De første to "ja/nej bokse" vedrører eftermiddags-programmet, om I deltager som enkeltperson eller familie (2 eller flere personer) - eftermiddags-arrangementet koster noget
2) De næste to "ja/nej bokse" vedrører aften-arrangementet, om I deltager som enkeltperson eller familie - aften-arrangementet koster ikke noget (ud over mad og drikke, som skal medbringes)
3) Efterfølgende fritekstfelt er forbeholdt eftermiddags-arrangementet, der skal oplyses følgende:
- fulde navne på dem, som skal spille
- børne- eller voksenrække (en famlile kan dele sig op, anfør i så fald navnefordelingen)
- navne på den/dem som ønsker at spille sammen, alternativt anfører man, at man ønsker en X-makker
4) Endelig, sæt hak hvis du kan medbringe en grill til fællesspisningen (vi har brug for 4-5 stykker, fællestransport kan evt. arrangeres ved kontakt til Jimmi)
5) Huske til slut at slå til, at din tilmelding gerne må vises på deltagerlisten (så alle kan se, hvem som er tilmeldt)
Evt. afbud efter tilmelding meddeles til Jacob og Lars, se kontaktoplysninger på BBK13.dk.
På vegne af BBK13 bestyrelsen og ungdom- og seniorafdelingerne :-)
Jacob Eilersen, Lars Dalager, Michael Jensen og Jimmi Prahl
Der er klubcamp i uge 27 (30. juni - 4. juli 2025).
Det bliver den bedste uge i din sommerferie! 4½ dages badminton, leg og hyggeligt samvær i Danmarks bedste badmintonklub :-)
Mandag, tirsdag og onsdag er der program kl. 9-15. Torsdag starter vi igen kl. 9 og fortsætter hele dagen. Torsdag eftermiddag tager vi til Airtrix (trampolinpark ved Nordhavn) eller til et andet sjovt sted. Bagefter er der fællesmiddag, aftenhygge og overnatning til fredag morgen, hvor vi slutter kl. 12.00.
Det er Camilla, der står for campen i samarbejde med mange af de andre trænere, som du kender fra klubben.
Der vil både være sjov og lærerig træning for alle niveauer samt fælles aktiviteter.
Du skal selv have frokost med. Trænerne sørger for frugt om eftermiddagen. Torsdag er der aftensmad og fredag morgen er der morgenmad inden formiddagens aktiviteter.
Pris for at deltage i campen er 1400 kr. Tilmeldingsfristen er 1. juni.
Trænerne får brug for hjælp fra os forældre til:
- kørsel til og fra aktiviteten (Airtrix) torsdag eftermiddag (kl. 14-18)
- indkøb til / tilberedning af aftensmad torsdag
- indkøb til / tilberedning af morgenmad fredag
Hvis du tid og lyst til sammen med andre forældre at hjælpe til med en eller flere af ovenstående opgaver, så sæt kryds på tilmeldingen.
Campen er for ungdomsmedlemmer af BBK13